Volvo Cars pregătește lansarea unei campanii de marketing pentru noul V90 avându-l ca imagine pe celebrul fotbalist Zlatan Ibrahimović.
Noua campanie, care va fi lansată în premieră în data de 30 mai, confirmă speculațiile referitoare la continuarea colaborării între fostul atacant Paris SaintGermain și producătorul suedez de automobile premium.
”Campania celebrează gândirea independentă și puterea care stă în abilitatea de a gândi diferit. Există multe similarități între drumul parcurs de Zlatan și cel parcurs de Volvo. Nu am ajuns unde suntem astăzi făcând același lucru pe care îl fac cu toții”, spune Anders Gustafsson, Vice Președinte Senior al Volvo Car Group pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Volvo Cars și Zlatan au lucrat împreună la memorabila campanie de marketing din 2014 în cadrul căreia îl vedem pe celebrul fotbalist recitând imnul național al Suediei și străbătând păduri suedeze.
De la începutul anului, când a fost lansat, și până acum, noul V90 a primit recenzii pozitive din partea media la nivel global. Construind pe baza moștenirii Volvo Cars în materie de segment estate, care a început acum peste 60 de ani cu Volvo Duett, noul V90 face un pas înainte cu varianta estate premium în ceea ce privește aspectul, materialele și finisajele, păstrând cele mai noi utilități practice ale unui adevărat estate.
Află mai multe despre campanie urmărind canalele social media ale Volvo Cars și prinde începutul campaniei luni, 30 mai, la ora 9:15 PM.