5-Jun-30-2021-07-28-45-08-AM

Volvo Cars va folosi date în timp real de la autoturismele clienților pentru a stabili noi standarde de siguranță

Următoarea generație de mașini Volvo va fi cea mai sigură gamă a companiei din toate timpurile, datorită tehnologiei software și hardware de ultimă generație, combinată cu îmbunătățiri continue și mai rapide ale caracteristicilor de siguranță, cu ajutorul datelor primite în timp real.

Volvo Cars a adoptat întotdeauna o abordare a siguranței bazată pe date, utilizând informații despre trafic din situații petrecute în viața reală, pentru a dezvolta noi tehnologii de siguranță și pentru a-și face mașinile mai sigure. Pentru următoarea generație de mașini, Volvo Cars urmărește acum prelucrarea datelor primite de la mașinile clienților în timp real, dacă clienții aleg să le ofere și ajută astfel la construirea unor mașini și mai sigure. 

Permițând clienților să aleagă și să facă parte din proiectul de îmbunătățire a nivelurilor de siguranță și a siguranței traficului, Volvo Cars poate aduce îmbunătățiri continue și mult mai rapide în mașinile sale, dezvoltând constant procesele de actualizare. Datele oferite de clienți ar include informații legate de mediul în care se află mașina, primite de la senzori de înaltă rezoluție, precum LiDAR, livrat de compania de tehnologie Luminar. 

Inginerii Volvo Cars ar putea să valideze și să verifice mai rapid caracteristicile unității autonome (AD), pentru a promova o lansare sigură a tehnologiei AD. Datorită datelor generate de milioane de kilometri parcurși de zeci de mii de șoferi Volvo din întreaga lume, inginerii vor putea valida caracteristicile AD pentru locații geografice specifice mult mai repede decât cu un număr limitat de mașini pe o pistă de testare. 

Actualizările verificate ale sistemelor existente și noile caracteristici pot fi lansate rapid prin actualizări over-the-air, sporind siguranța mașinilor Volvo pas cu pas. Prima mașină care beneficiază de această nouă abordare a dezvoltării siguranței este succesorul pur electric al emblematicului SUV Volvo Cars, XC90.

„Cu ajutorul datelor din viața reală, putem accelera procesele noastre de dezvoltare și putem evolua de la ani la zile”, a declarat Ödgärd Andersson, CEO la Zenseact, divizia software de conducere autonomă Volvo Cars. „Deoarece colectarea în timp real generează mult mai multe date, putem crea seturi de informații mai bune și de calitate superioară, care ne permit să luăm decizii mai rapide și mai eficiente cu privire la următoarele progrese în materie de siguranță. Facem un salt uriaș pentru a spori siguranța în și în jurul mașinilor noastre. ” 

Pentru a procesa datele de trafic pe care le vor colecta în timp real, Volvo Cars și Zenseact investesc într-un ”depozit” de date care va conține peste 200 de PebiBytes (225 milioane de gigaocteți) de date în următorii câțiva ani. Prin utilizarea funcțiilor de inteligență artificială (AI), datele pot fi restrânse în timp record. Clienții vor putea alege dacă aceste informații le sunt sau nu colectate și toate datele vor fi agregate garantând confidențialitatea clienților. 

„Siguranța face parte din moștenirea noastră și reprezintă coloana vertebrală a companiei, dar software-ul este o parte crucială a ADN-ului nostru modern”, a declarat Mats Moberg, șeful cercetării și dezvoltării Volvo Cars. „Așadar, în timp ce continuăm să ne bazăm pe expertiza de 50 de ani a echipei  Volvo Cars de cercetare a accidentelor, lider în industrie, acum putem, de asemenea, să folosim AI ca o nouă echipă virtuală de cercetare a accidentelor.” 

Utilizarea datelor în timp real face parte din viziunea pe termen lung a Volvo Cars pentru un viitor în care coliziunile pur și simplu nu vor mai avea loc, mașinile fiind echipate cu unii dintre cei mai buni senzori disponibili și, îmbunătățind continuu siguranța și sistemele de acționare autonomă. 

Următorul SUV emblematic full electric produs de Volvo Cars va dispune în mod standard de tehnologie de înaltă siguranță, ajutând compania să salveze și mai multe vieți, deoarece stabilește un nou standard în materie de siguranță auto. Acesta va fi echipat cu senzori de ultimă generație, inclusiv un LiDAR dezvoltat de Luminar și un computer de conducere autonomă, alimentat de sistemul NVIDIA DRIVE Orin ™ pe un sistem cu cip. 

Combinând acest hardware de ultimă generație cu software-ul Volvo Cars, Zenseact și Luminar, pentru următoarea generație a tehnologiei de evitare a coliziunilor, Volvo Cars se așteaptă ca noul său pachet de siguranță să reducă per ansamblu mortalitatea și accidentele. 

În timp, mașina va fi îmbunătățită și va dispune de capacități hardware și software care să îi permită să preia controlul, în cazul în care șoferul nu răspunde în situații care îi pun viața în pericol, după avertismente repetate. Șoferul rămâne întotdeauna cel care deține controlul, dar mașina și tehnologia sa de siguranță îl pot susține și supraveghea, ca un copilot.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Volvo Car Group în 2020

În anull financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente acestei perioade s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). Pentru întregul an 2020, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.

Despre Volvo Car Group

Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în aproximativ 100 de țări de-a lungul anului 2020. Volvo Cars se află în proprietatea companiei Zhejiang Geely Holding din 2010.

Începând din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de angajați cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, dezvoltarea produselor, departamentele de marketing și administrative sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia).

Sub noua misiune a companiei, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de mișcare într-un mod personal, sustenabilși sigur. Acest scop se reflectă într-o serie de ambiții legate de practicile de afaceri: de exemplu, la mijlocul acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice și să stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții săi. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta sa de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040. 

Contact Media

Andrei Huidan 
Marketing Manager

Email: andrei.huidan@eit.ro

Tel: 021-3190642

Descarcă Media Kit-ul
×

Fii la curent cu noutățile Volvo!