283271_Volvo_Car_Group_and_Northvolt_to_join_forces_in_battery_development_and

Volvo Cars și Google continuă parteneriatul pentru a oferi nouă experiență utilizatorului, sigură și interconectată

Ca parte a următoarei generații de modele pur electrice Volvo Cars, clienții se pot aștepta la un automobil care se îmbunătățește în fiecare zi și oferă o experiență de utilizare Volvo simplă și fără probleme - de la achiziționarea mașinii, până la conducerea sa și controlul său de pe smartphone.

Volvo Car Group a fost primul producător care a introdus în mașini un sistem de infotainment asigurat prin sistemul de operare Android Automotive cu Google Assistant, Google Maps și Google Play încorporate. Acum își continuă colaborarea strategică cu Google pentru a duce infotainment-ul și conectivitatea la următorul nivel. 

Noua abordare Volvo Cars în ceea ce privește experiența utilizatorului face parte din VolvoCars.OS, conceptul umbrelă ce cuprinde diferite sisteme de operare ale modelelor pur electrice, disponibile în mașină și pe cloud. Totul începe cu sistemul de operare Android Automotive și cu o nouă abordare a display-urilor din habitaclu.  

Îmbinând ingineria și designul, Volvo Cars și Google creează împreună o experiență a utilizatorului simplă, prin care îmbunătățesc siguranța. Designul experienței utilizatorului are la bază o segmentare clară a informațiilor primite de șofer, în funcție de nivelul de relevanță, în timp ce acesta se află la volan. 

Un ecran de înaltă rezoluție oferă șoferului cele mai relevante informații legate de condus, cum ar fi viteza și nivelul bateriei. Un head-up display ajută la menținerea informațiilor esențiale chiar în fața șoferului, fără ca atenția să fie distrasă și privirea să se desprindă de la drum.

Viitoarele modele Volvo vor fi prevăzute, de asemenea, cu un ecran tactil mare, centralizat, care oferă conținut bogat, informații ușor de vizualizat și interacțiune receptivă. Principiul după care ne ghidăm este că tot ceea ce au nevoie clienții ar trebui să fie întotdeauna accesibil, fie prin atingere, fie prin comandă vocală. Nicio nevoie imediată sau informație importantă nu se află în zone greu de accesat, care să necesite multe clickuri.

Rezultatul este o experiență simplă și consecventă de utilizare, care adoptă o abordare minimalistă și contextuală. Oferă doar informațiile corecte și solicitate la momentul potrivit și se asigură astfel că șoferii Volvo se pot concentra pe condus, rămânând în siguranță pe drum. 

„Echipele noastre au petrecut mult timp cu Google pentru a dezvolta și a îmbunătăți în continuare experiența utilizatorilor pentru următoarea generație de mașini Volvo”, a declarat Henrik Green, Chief Technology Officer. „În special în ceea ce privește siguranța și simplitatea, am făcut pași importanți datorită unei integrări mai profunde a designului și dezvoltării tehnologice. Suntem convinși că acest lucru ne va permite să creăm mașini Volvo și mai bune și să stabilim un nou standard în industria auto. ” 

Pe lângă ecranele din interiorul mașinii, următoarea generație de automobile Volvo complet electrice va oferi o conexiune perfectă cu dispozitivele mobile. Telefonul va fi folosit ca o cheie de acces, iar aplicația Volvo Cars te va conecta la tot ceea ce ține de o viață modernă și deținerea unei mașini electrice. 

Vor fi incluse funcții precum găsirea punctelor de încărcare și plata încărcării, precum și conectarea la dispozitivele de acasă, dar și caracteristici deja implementate și apreciate în prezent, cum ar fi preîncălzirea și răcirea habitaclului de la distanță. 

Ca parte a noii strategii comerciale anunțate recent de Volvo Cars, mașinile electrice vor fi disponibile online prin volvocars.com. Clienții vor putea comanda din confortul propriei case sau pot plasa o comandă online împreună cu Dealerul lor. Fiecare Volvo pur electric vine cu o ofertă de servicii avantajoasă, care include aspecte precum service-ul, garanția, asistența rutieră, precum și opțiuni de asigurare și încărcare la domiciliu, acolo unde sunt disponibile. 

Toate mașinile electrice Volvo vor primi periodic actualizări de software și noi funcționalități OTA (Over The Air), pentru a se îmbunătăți în timp. Trecerea companiei către dezvoltarea de software intern va crește viteza de dezvoltare și o implementare mai rapidă a actualizărilor OTA standard. 


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Note pentru editori: 

  • Funcțiile descrise pot fi opționale și oferta exactă a clienților poate varia de la o țară la alta sau poate să nu fie (încă) disponibilă pe toate piețele. Contactați reprezentantul pieței locale pentru mai multe detalii.
  • Google, Android, Google Play și alte mărci sunt mărci comerciale ale Google LLC.

Volvo Car Group în 2020

În anull financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente acestei perioade s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). Pentru întregul an 2020, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.

Despre Volvo Car Group

Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în aproximativ 100 de țări de-a lungul anului 2020. Volvo Cars se află în proprietatea companiei Zhejiang Geely Holding din 2010.

Începând din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de angajați cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, dezvoltarea produselor, departamentele de marketing și administrative sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia).

Sub noua misiune a companiei, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de mișcare într-un mod personal, sustenabilși sigur. Acest scop se reflectă într-o serie de ambiții legate de practicile de afaceri: de exemplu, la mijlocul acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice și să stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții săi. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta sa de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040. 

Contact Media

Andrei Huidan 
Marketing Manager

Email: andrei.huidan@eit.ro

Tel: 021-3190642

Descarcă Media Kit-ul
×

Fii la curent cu noutățile Volvo!