5 (1)

Volvo Cars se va concentra asupra autonomiei și încărcării rapide pentru următoarea generație de modele pur electrice

Volvo Cars se îndreaptă tot mai rapid către producția exclusivă de mașini pur electrice. Pentru asta, se axează pe dezvoltarea și producția tehnologiei bateriilor și își propune să își adapteze viitoarele baterii în funcție de nevoile clienților: o autonomie mai mare și timpi de încărcare mai rapizi.

Acest lucru va fi posibil prin îmbunătățirea tehnologiei bateriilor litiu-ion pentru următoarea generație de mașini electrice, începând cu succesorul pur electric al modelului emblematic XC90.

Până la mijlocul deceniului, pe măsură ce prezintă cea de-a treia generație de mașini electrice, care debutează cu noul XC60 - succesorul celui mai bine vândut SUV de dimensiuni medii, Volvo Cars intenționează să îmbunătățească gama și să integreze acumulatorul în podeaua mașinii, utilizând structura celulei pentru rezistența generală a vehiculului și îmbunătățirea eficienței.

Pe termen scurt, Volvo Cars intenționează să colaboreze cu cea mai importantă companie suedeză de baterii, Northvolt, pentru a crește în continuare densitatea energiei din celulele sale de baterii cu până la 50%, comparativ cu ceea ce există în prezent pe piață. Ulterior, în acest deceniu, Volvo Cars urmărește, de asemenea, să depășească reperul de 1000 Wh / l al densității energetice, pentru a atinge 1000 km de autonomie reală.

Se așteaptă ca timpii actuali de încărcare să fie reduși aproape la jumătate până la jumătatea deceniului, datorită tehnologiei mai bune a bateriei și îmbunătățirilor continue ale software-ului și tehnologiei de încărcare rapidă.

„Vrem să oferim din ce în ce mai multe beneficii clienților care aleg să conducă mașinile Volvo pur electrice”, a declarat Henrik Green, Chief Technology Officer. „Prin simplificarea proiectării și integrării celulelor noastre de baterii, putem reduce greutatea și maximiza spațiul, permițând îmbunătățiri considerabile ale capacității bateriei, a autonomiei și a timpilor de încărcare.”

Pe măsură ce Volvo Cars se pregătește să devină o companie complet electrică, importanța sustenabilității crește și ea. În timp ce compania va mări energia bateriei din mașinile sale în următorul deceniu, va lucra și la reducerea continuă a amprentei de carbon.

Volvo Cars își propune să producă în colaborare cu Northvolt celule ale bateriei folosind 100% energie regenerabilă, în timp ce lucrează cu alți furnizori de baterii pentru a face același lucru până în 2025.

Compania are o strategie clară pentru a reduce în continuare impactul asupra mediului generat de producția bateriilor, utilizând în mod optim materialul valoros conținut de acestea. Ori de câte ori este posibil, intenționează să refacă sau să reutilizeze bateriile și investighează, de asemenea potențiale oportunități de utilizare pentru ”cea de-a doua viață” a bateriilor, cum ar fi stocarea energiei în alte contexte.

Acolo unde este posibil, bateriile care au ajuns la sfârșitul duratei lor de viață vor fi reciclate în centre autorizate, care sunt capabile să ofere reciclarea cu circuit închis a materialelor ce pot fi reutilizate. Parteneriatul planificat al Volvo Car Group cu Northvolt aduce în prim plan, de asemenea, posibilitatea de a utiliza operațiunile de reciclare deja disponibile.

Volvo Cars va continua să se concentreze și pe aprovizionarea responsabilă a bateriilor, inclusiv printr-o utilizare mai largă a tehnologiei blockchain. Lucrând mai strâns cu partenerii și furnizorii săi, Volvo Cars își va consolida și mai mult aprovizionarea responsabilă.

Prin succesorul XC90, compania va oferi încărcare bidirecțională, permițând clienților să descarce surplusul de energie electrică din bateria mașinii lor în rețeaua electrică. Acest lucru înseamnă că șoferii mașinilor electrice Volvo pot furniza energie rețelei atunci când prețurile și emisiile de CO2 legate de producția de energie electrică ajung la valoarea maximă, în timp ce își încarcă mașina atunci când emisiile scad.

„Vrem să oferim clienților noștri mașini pur electrice sustenabile, care să le facă viața mai ușoară și mai plăcută”, a declarat Henrik Green, Chief Technology Officer. „Prin inovație inteligentă și colaborare cu parteneri cheie, putem oferi clienților ceea ce doresc - mai multă autonomie, încărcare mai rapidă și costuri mai mici - în același timp stimulând în continuare adoptarea pe scară largă a mobilității electrice.”

Startegia pentru electrificarea Volvo Cars se concentrează ferm pe integrarea verticală, implicând proiectarea internă, dezvoltarea și producția de baterii, motoare electrice și software relevant în colaborare cu parteneri strategici. Scopul este de a realiza cât mai multe legături și a eficientiza întregul lanț de aprovizionare cu baterii.

La începutul acestei luni, Volvo Car Group a anunțat o colaborare planificată cu Northvolt pentru a dezvolta și produce baterii sustenabile. Acestea vor fi adaptate pentru a alimenta următoarea generație de mașini pur electrice Volvo și Polestar și pentru a asigura o viitoare aprovizionare cu baterii durabile necesare pentru a sprijini dezvoltarea.

Colaborarea cu Northvolt este un element cheie pentru dorința Volvo Cars de a deveni lider în segmentul de mașini electrice premium și a vinde numai vehicule pur electrice până în 2030. De asemenea, reprezintă un pas important în extinderea capacităților sale interne de producție și dezvoltare, împreună cu parteneriatele cu liderii din tehnologie.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Notă pentru editori

  • Funcțiile descrise pot fi opționale și oferta exactă a clienților poate varia de la o țară la alta sau poate să nu fie (încă) disponibilă pe toate piețele.
  • Contactați reprezentantul pieței locale pentru mai multe detalii.

Volvo Car Group în 2020

În anull financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente acestei perioade s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). Pentru întregul an 2020, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.

Despre Volvo Car Group

Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în aproximativ 100 de țări de-a lungul anului 2020. Volvo Cars se află în proprietatea companiei Zhejiang Geely Holding din 2010.

Începând din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de angajați cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, dezvoltarea produselor, departamentele de marketing și administrative sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia).

Sub noua misiune a companiei, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de mișcare într-un mod personal, sustenabilși sigur. Acest scop se reflectă într-o serie de ambiții legate de practicile de afaceri: de exemplu, la mijlocul acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice și să stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții săi. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta sa de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040. 

Contact Media

Andrei Huidan 
Marketing Manager

Email: andrei.huidan@eit.ro

Tel: 021-3190642

Descarcă Media Kit-ul
×

Fii la curent cu noutățile Volvo!