Volvo Cars își trasează viitorul în tehnologie astăzi, în cadrul Volvo Cars Tech Moment, un eveniment online, prin care va fi ilustrată tranziția către o companie de automobile premium complet electrice, precum și drumul către a deveni un lider mondial în segmentul electric premium, aflat în plină dezvoltare, totul până în 2030.
În timpul evenimentului live de la Göteborg, Suedia, compania va oferi publicului ocazia să arunce o privire asupra tehnologiilor care stau la baza viitorului Volvo Cars, în care toate mașinile vor fi pur electrice. Reprezentanții Google, Luminar, Northvolt și NVIDIA se vor alătura și vor contribui la eveniment.
Volvo Cars Tech Moment va include o serie de keynotes-uri și sesiuni interactive de întrebări și răspunsuri, care vor oferi noi detalii interesante despre zone precum traseul companiei către electrificarea completă, ambiția de a dezvolta din ce în ce mai mult partea de software intern, centralizarea sistemelor computerizate, planurile pentru următorul nivel de tehnologie în domeniul siguranței și planul de introducere a unui nou mod autonom și sigur de condus.
Ca parte a evenimentului, compania își va dezvălui, de asemenea, viitoarea abordare a infotainmentului și un model concept care care arată o perspectivă asupra viitorului designului în era pur electrică.
„Pe măsură ce suntem tot mai aproape să devenim o companie de mașini premium pur electrice până în 2030, ne-am angajat să creăm cele mai bune mașini din istoria noastră de 94 de ani”, a declarat Håkan Samuelsson, CEO Volvo Cars. „Acesta este un moment interesant în dezvoltarea noastră și vom răspunde cererii crescânde a clienților pentru mașini pur electrice, care oferă conectivitate perfectă, standarde superioare de siguranță și conducere autonomă avansată.”
Volvo Cars se angajează să-și electrifice complet gama de mașini și are planuri ambițioase pentru următoarea generație de automobile complet electrice. Este vorba despre mașinile care au o autonomie reală dublă sau chiar mai mare în comparație cu mașinile electrice actuale, permit încărcarea mult mai rapidă a bateriei și oferă costuri mai mici în materie de încărcare și mentenanță. Până la mijlocul acestui deceniu, își propune să vândă 1,2 milioane de mașini la nivel global, cel puțin jumătate fiind mașini complet electrice.
Din punct de vedere financiar, Volvo Cars vizează o marjă de funcționare anuală de 8-10% până la jumătatea deceniului, determinată de creșterea vânzărilor și a veniturilor în toate cele trei regiuni globale de vânzări, de canale de vânzare și distribuție mai eficiente, de colaborări cu afiliații săi și de o gamă mai largă de mașini electrice. Se așteaptă ca profitabilitatea să fie sporită în continuare prin realizarea parității marjei brute între mașinile electrificate și cele cu motor cu combustie până la jumătatea deceniului.
Împreună cu trecerea la sistemul computerizat de bază în interiorul mașinilor sale prin tehnologia NVIDIA de ultimă generație, Volvo Cars va internaliza și dezvoltarea software-ului și se va concentra pe cicluri de dezvoltare mai scurte, reflectând rolul tot mai mare al software-ului ca diferențiator pentru mașina viitorului și un motor al creșterii profitabile.
O deviere clară de la abordarea statică a dezvoltării care a dominat industria auto atât de mult timp, aceste aspecte vor permite Volvo Cars să îmbunătățească flexibilitatea, să mărească viteza de dezvoltare și să lanseze rapid noi servicii, tehnologii și software OTA.
Reflectând poziția Volvo Cars ca lider al industriei în materie de siguranță, următoarea generație de modele Volvo va stabili noi standarde în materie de siguranță. Viitoarele modele vor fi pregătite din punct de vedere hardware pentru condusul autonom, incluzând senzori LiDAR de la Luminar ca echipare standard. În același timp, se va urmări valorificarea datelor primite în timp real, pentru a îmbunătăți constant nivelurile de siguranță în viitoarele mașini.
Volvo Cars își va continua, de asemenea, colaborarea cu Google, ducând experiența oferită de sistemul de infotainment și conectivitate la nivelul următor. Un nou sistem de infotainment se va concentra pe oferirea unei experiențe simple și sigure, precum și o integrare fără probleme între ecosistemele Volvo Cars și Google.
Pentru a afla mai multe despre aceste inițiative și despre alte inițiative, conectați-vă la Volvo Cars Tech Moment prin acest link. Vă rugăm să rețineți că numai persoanele pre-înregistrate vor avea ocazia de a pune întrebări în timpul evenimentului.
Descrierile și informațiile din acest material de presă se referă la gama internațională de mașini Volvo Cars. Caracteristicile descrise pot fi opționale. Specificațiile vehiculului pot varia de la o țară la alta și pot fi modificate fără notificare prealabilă.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Note pentru editori:
Volvo Car Group în 2020
În anull financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente acestei perioade s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). Pentru întregul an 2020, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.
Despre Volvo Car Group
Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în aproximativ 100 de țări de-a lungul anului 2020. Volvo Cars se află în proprietatea companiei Zhejiang Geely Holding din 2010.
Începând din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de angajați cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, dezvoltarea produselor, departamentele de marketing și administrative sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia).
Sub noua misiune a companiei, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de mișcare într-un mod personal, sustenabilși sigur. Acest scop se reflectă într-o serie de ambiții legate de practicile de afaceri: de exemplu, la mijlocul acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice și să stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții săi. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta sa de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040.