Volvo Cars continuă instalarea noului său sistem de infotainment prin Android, încorporat în modelele XC60, S90, V90 și V90 Cross Country *, ca parte a unui update extins asupra modelelor din gama curentă de mașini.
Sistemul, dezvoltat împreună cu Google, regândește natura infotainmentului auto și este definit de o interfață ușor de utilizat și de o conectivitate de neegalat.
Volvo Car Group este prima companie care a colaborat cu Google pentru a integra un sistem de infotainment prin Android, ce încorporează aplicațiile și serviciile Google, iar modelul pur electric XC40 Recharge a devenit prima mașină Volvo echipată cu acest sistem.
Pentru a le oferi clienților aceeași experiență cu care sunt obișnuiți pe propriile telefoane, însă adaptată pentru interacțiunea hands-free din timpul condusului, Volvo Cars introduce și pachetul de Servicii Digitale, care va fi disponibil pentru toate mașinile Volvo cu sistemul de infotainment prin Android, ce cuprinde o serie de aplicații și servicii Google *.
Pachetul de Servicii Digitale include acces la aplicațiile și serviciile Google **, la aplicația Volvo On Call și la încărcarea telefonului wireless, precum și la toate datele necesare pentru a rula serviciile ***.
Aplicațiile și serviciile Google îmbunătățesc funcționalitatea sistemului Android, oferind ajutor hands-free prin Asistentul Google, cel mai performant sistem de navigație prin Google Maps și un ecosistem larg de aplicații special concepute pentru mașini, prin Google Play.
Cu Google Assistant, șoferii pot folosi comenzile vocale pentru a rezolva ce au de făcut, în timp ce se concentrează la drum. Șoferii se pot ocupa astfel de controlul temperaturii, setarea unei destinații, redarea conținutului audio sau trimiterea de mesaje, toate fără a lua mâna de pe volan.
Aplicațiile pentru muzică și media, optimizate și adaptate pentru mașini, vor fi disponibile prin Google Play, în timp ce Google Maps va putea oferi date actualizate despre hărți și trafic.
În afară de noul sistem de infotainment, modelele menționate sunt, de asemenea, actualizate cu cele mai recente sisteme avansate de asistență a conducătorului auto - Advanced Driver Assistance Systems(ADAS), un sistem modern de siguranță activă, care conține o serie de radare, camere și senzori cu ultrasunete.
Alte actualizări includ noi opțiuni de culoare și tapițerie exterioară, precum și o opțiune interioară fără piele pentru toate modelele din seria 60.
Actualizarea gamei de modele are loc odată cu un alt anunț important al companiei: Volvo XC40, modelul pur electric, va fi disponibil în viitorul apropiat exclusiv online, ca parte a noii strategii comerciale anunțate recent de Volvo Cars.
Sub umbrela noii strategii, Volvo Cars își propune să devină o companie ce produce doar automobile pur electrice până în 2030, cu mențiunea că noile modele vor fi disponibile doar online. Volvo va investi considerabil în canalele sale de vânzare online, concentrându-se pe v\nzarea mașinilor electrice premium într-un mod convenabil și simplu.
Modelul complet pur electric XC40 și ulterior nou lansatul C40 Recharge vor fi disponibile prin intermediul magazinului online al companiei, volvocars.com, care la rândul său va fi revizuit pentru a le oferi clienților un proces de cumpărare simplificat, prețuri transparente și o selecție largă de mașini electrice preconfigurate care vizează scurtarea timpului de livrare.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Note:
** Funcțiile și serviciile din pachetul de servicii digitale variază, în funcție de regiune.
*** În funcție de piață. Pentru mai multe detalii, accesează linkul de mai sus.
Google, Android, Google Play și alte mărci sunt mărci comerciale ale Google LLC.
Volvo Car Group în 2020
În anul financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente perioadei s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). La nivelul întregului an, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.
Despre Volvo Car Group
Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în 2020 în aproximativ 100 de țări. Volvo Cars se află în proprietatea Zhejiang Geely Holding din 2010.
Din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de persoane cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, departamentele de dezvoltare a produselor, de marketing și de administrare sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia).
Conform noului său obiectiv, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de a se deplasa într-un mod personal, sustenabil și sigur. Acest obiectiv se reflectă într-o serie de inițiative măsurabile: de exemplu, până la jumătatea acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice, jumătate din volumul de vânzări să se realizeze online și să se stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040.