header-1.jpg

Volvo Cars a obținut un profit operațional record de 4,2 miliarde SEK pentru al doilea trimestru al lui 2018

Volvo Cars a anunțat astăzi cel mai mare profit operațional de 4,2 miliarde SEK pentru cel de-al doilea trimestru din 2018, o creștere de 28,6% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, determinată de o creștere puternică a vânzărilor retail globale.

Veniturile din trimestrul doi au crescut cu 26,9% până la 66 miliarde SEK, iar vânzările retail au crescut cu 14,6%, până la 170.232 de mașini. Marja de profit operațional a urcat la 6,4%, comparativ cu valoarea de 6,3% înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. 

Pentru primele șase luni ale lui 2018, Volvo Cars a raportat un profit operațional de 7,8 miliarde SEK, o creștere de 15,7% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și a obținut cel mai mare profit înregistrat vreodată pentru o perioadă de șase luni.

În prima jumătate a lui 2018, veniturile au crescut cu 23,6% până la 122,9 miliarde SEK, amplificate de cele mai bune vânzări de mașini înregistate vreodată de companie pentru primele șase luni din an, cu 317.639 de unități vândute, o creștere de 14,4% față de prima jumătate a lui 2017. Marja de profit operațional pentru această perioadă a ajuns la 6.4%.

”Rezultatele acestea confirmă că Volvo Cars este bine poziționată pentru o nouă perioadă de creștere globală sustenabilă”, a spus Håkan Samuelsson, Președinte și CEO al companiei. ”Mă aștept să marcăm un nou an cu vânzări record în 2018, pe măsură ce ne dorim să devenim un furnizor de mobilitate globală diversificată sub noua noastră viziune - Libertatea de Mișcare.”

volvo-cars-4

De când a fost achiziționată de Zhejiang Geely Holdings în 2010, compania și-a transformat complet operațiunile. Și-a extins capacitățile globale de producție și a reînnoit complet portofoliul de modele în ultimii ani. În prima jumătate a lui 2018, a lansat noul estate premium V60 și sedanul premium S60, concomitent cu inaugurarea primei capacități de producție din SUA, fabrica din Carolina de Sud.

Volvo Cars a anunțat recent noi planuri pentru anii viitori, evidențiind tranziția prin care trece compania - de la producător de mașini la un furnizor de servicii de mobilitate. 

Volvo Cars vrea să se poziționeze ca jucător de top la nivel global în domeniul automobile. Ambiția pe termen lung a companiei este să genereze jumătate din vânzările totale anuale din mașini complet electrice, o treime dintre toate mașinile vândute să fie mașini autonome și să ofere jumătate din mașini prin serviciul de abonare pentru clienții săi.

Compania se așteaptă ca aceste inițiative să transforme conexiunile acesteia cu baza de clienți, scopul fiind să contruiască un total de peste 5 milioane de relații directe cu consumatorul undeva la mijlocul deceniului următor, generând noi surse de venit constant. Acest obiectiv va oferi companiei potențial mai mare de a dezvolta pentru clienții săi servicii de conectivitate și alte tipuri de servicii.

Raportul financiar complet este disponibil pentru descărcare aici:
https://investors.volvocars.com/ 

Aceste informații reprezintă informații pe care compania Volvo Car AB (publ) este obligată să le publice în conformitate cu Regulamentul UE privind Abuzul de Piață. Informațiile au fost trimise spre publicare, prin intermediul persoanei de contact menționate mai sus, la ora 06.00 CET, 19 iulie 2018.

×

Fii la curent cu noutățile Volvo!