Producătorul de mașini premium Volvo Cars lansează astăzi M, un nou brand care va extinde operațiunile globale de mobilitate ale companiei, oferind acces sigur, la cerere pentru mașini și servicii, printr-o aplicație intuitivă.
Mai mult, M va învăța despre nevoile, preferințele și obiceiurile utilizatorului, personalizând relația cu consumatorul. Debutul său va avea loc în Suedia și SUA în primăvara lui 2019.
”Volvo Cars devine mai mult decât o companie producătoare de mașini. Observăm că utilizatorii din urban regândesc modul tradițional de ownership. M este parte a răspunsului nostru. Ne dezvoltăm pentru a deveni un furnizor de servicii direct către consumator sub noua noastră misiune ‘Freedom to Move’,” spune Håkan Samuelsson, președinte și director executiv Volvo Cars.
M dezvoltă propria tehnologie de învățare care întreabă utilizatorii despre nevoile lor specifice în loc să îi informeze doar despre locul din care pot lua o mașină.
”Serviciile disponibile în prezent oferă în principal alternative pentru taxi sau transportul public”, spune Bodil Eriksson, CEO al Volvo Car Mobility. ”Noi ne concentrăm asupra modului în care oamenii își folosesc mașinile, ceea ce ne diferențiază de ce există în prezent pe piață. Obiectivul nostru este să oferim o reală alternativă pentru acea experiență. Mașinile ar trebui să ne permită să ne trăim viața în felul nostru, să ne ajute să ducem lucrurile la bun sfârșit și să maximizăm timpul prețios pe care îl avem. Vedem oportunitatea de a oferi o experiență premium.”
Echipa experimentată și foarte talentată de ingineri de software împreună cu liderii competenți ai brandului M dezvoltă noul concept bazându-se pe cei 20 de ani de învățare și pe datele deținute de Sunfleet, pionierul în car-sharing al Volvo Car Group.
Compania Sunfleet este liderul de piață din Suedia în domeniul car-sharing cu 500.000 tranzacții anuale și o flotă de 1.700 de mașini. Compania va fi absorbită de către brandul M în 2019, iar serviciul va fi disponibil pentru toți membrii existenți Sunfleet.
”Mobilitatea trece printr-o transformare fundamentală și Volvo Cars este lider în această schimbare. Lansarea M creează noi surse de venit pentru Volvo Cars și va fi parte din obiectivul companiei de a construi peste 5 milioane de relații directe cu consumatorul până la mijlocul deceniului următor”, a spus Samuelsson.
”Stockholm, Suedia, va fi baza de dezvoltare pentru M și este locul în care deja desfășurăm teste extensive. Un test Beta mai larg va avea loc în această toamnă”, a spus Samuelsson.
Mai multe informații despre serviciile M vor fi comunicate mai târziu în acest an.