Media Volvo Cars Romania

Volvo Cars aplică noul concept de design modelelor V40

Written by Andrei Huidan | 08.09.2016

Volvo Cars aplică celor mai bine vândute modele ale sale - V40 și V40 Cross Country, noul concept de design Volvo, pentru versiunile din 2017, cu îmbunătățiri aduse întregii game.

Printre cele mai importante schimbări de design exterior se numără grila frontală ce pune în valoare noua siglă Volvo. Totodată, noul design al modelului V40 aduce în prim plan farurile “Ciocanul lui Thor”, rezultând un aspect încrezător ce se regăsește și la seria 90.

"V40 este cel mai bine vândut model Volvo în Europa și al doilea cel mai popular model Volvo la nivel mondial, ceea ce îl face să fie o mașină foarte importantă pentru companie. Prin îmbunătățirile aduse la modelul 2017 vom face din această mașină, deja de succes, una și mai atractivă pentru clienții din segmentul său.", a declarat Björn Annwall, Senior Vice President, Sales, Marketing & Customer Service la Volvo Car Group. 

Modificările aduse la nivel de design includ cinci opțiuni de culori, nuanțele noi de Amazon Blue și Denim Blue, precum și cele trei culori, deja utilizate la alte modele din portofoliul Volvo Cars: Bursting Blue, Mussel Blue și Luminous Sand.

V40 va beneficia, de asemenea, de noile "rank marks", care au fost introduse pentru prima dată la XC90, punând accentul pe variantele de echipare și dotarea cu opt roți la toate modelele V40, R-Design și V40 Cross Country.

Plecând de la elementele premiatului Volvo Concept Estate, noua tapițerie City Weave va fi adăugată împreună cu o opțiune de volan Charcoal/Blond, precum și o serie de opțiuni noi de design interior: Milled Aluminium, Black Grid Aluminium și Stealth Aluminium. Accentele de culoare în inserțiile de tapițerie de la uși, combinate cu cu o serie de cusături contrastante și tapițeria de culoare neagră a plafonului vor fi disponibile ca opțiune pentru noul V40. Noi praguri vor fi adăugate pentru nivelele de echipare R-Design și Inscription alături de un suport de chei cu noul logo Volvo.

 

Continuând abordarea inovatoare a tehnologiei sistemului de propulsie, Volvo a redus emisiile de CO2 în cunoscutul său manual al sistemul de propulsie D2 la doar 89 g / km cu ajutorul programului “full tyre”.

Tehnologia CleanZone

Păstrarea poziționării de leader cu privire la calitatea aerului din interiorul mașinii este pusă în valoare în Seria 40 din 2016, prin includerea siglei CleanZone pe fantele de ventilație.

Tehnologia premiată Volvo CleanZone verifică dacă aerul exterior este filtrat în mod eficient înainte de a intra în cabină, eliminând poluanții nocivi, care sunt tot mai frecvenți în zonele urbane mari. Tehnologia CleanZone reflectă preocuparea noastră continuă de a îmbunătăți experiența din interior, vizând atât aerul care intră, cât și emisiile și mirosurile, suprafețele interioare și alergiile de contact.