La Volvo Cars, ne propunem să transformăm complexitatea în simplitate. Vrem să creăm o experiență intuitivă care să te ajute să îți desfășori activitățile zilnice cu mașina într-un mod sigur, simplu și plăcut. Aceasta a fost direcția care ne-a ghidat în crearea noului sistem de infotainment din modelele noastre complet electrice, EX90 și EX30.
Acum aducem această filozofie și în apreciatul nostru SUV Volvo XC90. Însă noua experiență a utilizatorului nu se va limita doar la un singur model. Vom livra cea mai recentă versiune a sistemului nostru de infotainment către milioane de șoferi Volvo din întreaga lume printr-o simplă actualizare de software over-the-air. Dacă în prezent conduci o mașină Volvo cu Google integrat, vei beneficia și tu de noul sistem – gratuit.
În cursul anului 2025, aproximativ 2,5 milioane de clienți din întreaga lume vor primi o actualizare pentru mașinile lor Volvo fabricate începând cu anul 2020*. Plănuim să lansăm treptat această actualizare pe parcursul anului și considerăm că aceasta este una dintre cele mai cuprinzătoare actualizări de infotainment realizate vreodată de un producător auto. Această lansare este în concordanță cu strategia noastră de a îmbunătăți mașinile în timp prin actualizări periodice de software over-the-air.
“Noua generație a sistemului nostru de infotainment va aduce o îmbunătățire semnificativă a experienței clienților și reprezintă un pas important în călătoria noastră spre a oferi soluții tehnologice human-centric,” spune Erik Severinson, Chief Product and Strategy Officer la Volvo Cars. „Vom adapta continuu și fără întreruperi sistemul de infotainment pentru a corespunde nevoilor clienților noștri prin funcții noi și îmbunătățite, livrate prin actualizări over-the-air, pentru a-ți îmbunătăți mașina – și experiența – în timp.”
Pentru a îmbunătăți și mai mult experiența din interiorul noului XC90, am instalat un ecran central mai mare de 11,2 inci. De asemenea, am mărit densitatea pixelilor cu 21%, oferind astfel un afișaj și mai clar.
Însă cel mai mare schimbare este reprezentată de conținutul afișat pe ecran. Acum, cele mai frecvent utilizate aplicații și comenzi, cum ar fi hărțile, media și telefonul, sunt prezentate direct pe ecranul principal – după același aranjament întâlnit în ultimele noastre modele electrice. Asta înseamnă că sunt necesare mai puține atingeri pe ecran pentru a accesa funcțiile pe care le utilizezi cel mai des. De exemplu, dacă urmezi indicații de navigare și vrei să schimbi melodia, nu mai trebuie să părăsești Google Maps pentru a accesa funcția media dorită. Este deja acolo, la îndemână.
Apoi, există bara contextuală, care modifică ceea ce vezi în funcție de situație și afișează aplicațiile pe care le-ai folosit cel mai recent. Iar dacă rulezi la viteze mici, apare fereastra cu imagini de la camerele exterioare, astfel încât să poți primi ajutor în manevrarea în spații înguste.
Dacă ești șofer de hibrid plug-in, îți va fi mai ușor să profiți la maximum de trenul de rulare electric. Prin intermediul secțiunii „Moduri de condus” de pe ecranul principal, poți accesa cu ușurință modul „Pure” alături de alte opțiuni. Dacă tocmai ai ajuns în centrul unui oraș și vrei să conduci folosind numai energie electrică, acum e nevoie doar de o simplă atingere.
Noua generație a sistemului nostru de infotainment poate fi adaptată și scalată pentru a se potrivi diferitelor forme și dimensiuni de ecrane. În acest fel, putem aduce cea mai recentă experiență de infotainment Volvo Cars la tine, indiferent dacă conduci un nou XC90, un EX90 sau un XC40 rulat trei ani, astfel ajutându-te să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat: drumul din față.
* Incluzând modelele C40, XC40, EX40, EC40, S60, V60, V60 Cross Country, XC60, S90, V90, V90 Cross Country și XC90 cu sistem de operare Android.
Google, Google Play și Google Maps sunt mărci înregistrate ale Google LLC.
-------------------------------
Despre Volvo Cars în România
În România, Volvo Cars este reprezentată de Grupul Euro Inter Trade, înființat în 1990 iar autoturismele sunt distribuite prin sucursala Forum Auto, care are peste 20 de ani de experiența pe piața locală.
Volvo Cars în 2023
Pentru întregul an 2023, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de bază record de 25,6 miliarde SEK. Veniturile în 2023 s-au ridicat la un nivel record de 399,3 miliarde SEK, în timp ce vânzările globale au atins un record de 708.716 mașini.
Despre Volvo Car Group
Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de automobile din lume, cu vânzări către clienți din peste 100 de țări. Volvo Cars este listată la bursa Nasdaq Stockholm, unde este tranzacționată sub simbolul „VOLCAR B”.
„Pentru viață. Pentru a oferi oamenilor libertatea de a se mișca într-un mod personal, sustenabil și sigur.” Acest scop se reflectă în ambiția Volvo Cars de a deveni un producător de mașini complet electrice până în 2030 și în angajamentul său pentru o reducere continuă a amprentei sale de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040.
În decembrie 2023, Volvo Cars avea aproximativ 43.400 de angajați cu normă întreagă. Sediul central al Volvo Cars, funcțiile de dezvoltare de produse, marketing și administrare se află în principal în Göteborg, Suedia. Uzinele de producție ale Volvo Cars sunt situate în Göteborg, Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu, Daqing și Taizhou (China). De asemenea, compania are centre de cercetare și dezvoltare și design în Göteborg și Shanghai (China).