283271_Volvo_Car_Group_and_Northvolt_to_join_forces_in_battery_development_and

Conceptul Volvo Recharge - Manifestul pentru un viitor pur electric al Volvo Cars

Pentru Volvo Cars, electrificarea este mai mult decât o simplă schimbare a sistemului de propulsie. Reprezintă o nouă paradigmă în proiectarea mașinilor, iar Conceptul Volvo Recharge este un manifest pentru următoarea generație de mașini Volvo pur electrice.

Respectând binecunoscutul design scandinav, Conceptul Recharge are la bază principiul „mai puțin, dar mai bun”. De exemplu, prin eliminarea complexității motorului cu ardere internă, proiectanții au reușit să dezvolte proporțiile mașinii, pentru a crește spațiul interior, îmbunătățind în același timp eficiența aerodinamică. Rezultatul este o mașină care oferă soluții cu adevărat mai bune pentru a sprijini un stil de viață sustenabil.

Prima generație de mașini electrice Volvo are o arhitectură similară cu mașinile care dispun de motor cu combustie, ceea ce necesită un echilibru între proporții și spațiu, pentru a putea acomoda atât un set de baterii, cât și un motor cu ardere internă.

Următoarea generație de modele pur electrice Volvo - dintre care prima este succesorul electric al SUV-ului Volvo XC90 - va avea podeaua plată, așa cum s-a prevăzut în Conceptul Recharge.

Prin îndepărtarea motorului și înlocuirea acestuia cu un set complet de baterii sub podea, ampatamentul a fost mărit alături de dimensiunea roții. Rezultatul constă în consolele mai scurte, precum și mult mai mult spațiu interior, inclusiv o zonă mare de depozitare între scaunele din față.

În crearea Conceptului Recharge, aceste progrese i-au determinat pe designeri să repoziționeze scaunele, să optimizeze profilul plafonului și să coboare capota mașinii, păstrând în același timp punctul înalt de vizibilitate iubit de șoferii modelelor XC40, XC60 și XC90. Această abordare crește eficiența aerodinamică în comparație cu un SUV tipic, având ca efect direct îmbunătățirea autonomiei.

Acest model concept de mașină este, de asemenea, precursorul unui nou design Volvo. Respectând sloganul „mai puțin, dar mai bun”, toate elementele inutile au fost eliminate iar ceea ce a rămas este tratat cu o execuție de înaltă calitate.

Grila frontală a fost înlocuită cu o structură asemănătoare unui scut, susținută de o nouă interpretare a designului farurilor tip Thor’s Hammer ale Volvo Cars. Acestea includ cea mai recentă tehnologie HD.

Stopurile verticale din spate sunt aliniate la designul specific brandului, dar sunt reinventate cu un set de aripi care se extind la viteze mai mari pentru a îmbunătăți și mai mult aerodinamica generală.

„Conceptul nostru Recharge reprezintă un manifest pentru viitorul pur electric al Volvo Cars, precum și un nou tip de vehicul”, a spus Robin Page, Head of Design. „Afișează proporții noi și moderne, care merg mână în mână cu versatilitatea sporită și demonstrează ce poate permite tehnologia în materie de design.”

Modul de proiectare Volvo ia, de asemenea, o nouă formă în Conceptul Recharge. Podeaua plană oferă mai mult spațiu și o poziție mai bună de așezare pentru toți cei din interiorul mașinii.

Un ecran tactil generos, de 15 inch, este centrul unei experiențe noi și îmbunătățite a utilizatorului prin noul sistem de infotainment al companiei. Concepută pentru a fi intuitivă și ușor de utilizat, tehnologia ajută la oferirea unei experiențe echilibrate și plăcute.

Cea mai recentă tehnologie de infotainment funcționează împreună cu alte caracteristici reprezentative ale designului scandinav: linii curate și utilizarea extinsă a materialelor naturale și sustenabile în interiorul cabinei. 

„În interiorul modelului Concept Recharge, creăm sentimentul unui living scandinav”, spune Robin Page. „Interiorul integrează cea mai recentă tehnologie a experienței utilizatorului cu materiale frumoase, sustenabile și naturale. Fiecare parte a interiorului este ca o piesă de artă și ar putea reprezenta un obiect de mobilier individual într-o cameră. Folosim cele mai noi tehnologii, dar nu de dragul tehnologiei, ci pentru că ne concentrăm întotdeauna pe beneficiile pe care le pot aduce acestea. ”

În cele din urmă, Conceptul Recharge reflectă, de asemenea, ambițiile Volvo Cars în materie de siguranță pentru următorii ani. Un senzor LiDAR, construit de compania de tehnologie Luminar, reprezintă o parte esențială a planului Volvo Cars pentru viitoarea tehnologie ce va asigura condusul autonom în siguranță, este plasat într-o poziție optimă pe plafon pentru a colecta date despre mediul din jurul mașinii.

„Prin Conceptul Recharge, ne dezvoltăm pe baza designului binecunoscut al Volvo ce rămâne parte din ADN-ul nostru, într-un mod modern și fresh, pe măsură ce avansăm către viitorul nostru pur electric”, a conchis Robin Page. „Reprezintă tot ceea ce credem că se așteaptă clienții de la un Volvo pur electric și suntem încântați să ducem această filozofie în următoarea noastră generație de mașini.”

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Volvo Car Group în 2020

În anull financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente acestei perioade s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). Pentru întregul an 2020, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.

Despre Volvo Car Group

Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în aproximativ 100 de țări de-a lungul anului 2020. Volvo Cars se află în proprietatea companiei Zhejiang Geely Holding din 2010.

Începând din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de angajați cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, dezvoltarea produselor, departamentele de marketing și administrative sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia).

Sub noua misiune a companiei, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de mișcare într-un mod personal, sustenabilși sigur. Acest scop se reflectă într-o serie de ambiții legate de practicile de afaceri: de exemplu, la mijlocul acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice și să stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții săi. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta sa de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040. 

Contact Media

Andrei Huidan 
Marketing Manager

Email: andrei.huidan@eit.ro

Tel: 021-3190642

Descarcă Media Kit-ul
×

Fii la curent cu noutățile Volvo!