5-1

Cel mai bine vândut model de Volvo, XC60, este acum mai inteligent ca niciodată

Volvo Cars aduce o serie de upgrade-uri modelului său emblematic, SUV-ul de dimensiuni medii XC60. Printre acestea se numără adăugarea unui nou sistem de infotainment, ce funcționează prin tehnologie Android și include aplicații și servicii Google încorporate, pentru ca cel mai vândut model Volvo să fie mai inteligent ca oricând.

Sistemul intuitiv de infotainment de ultimă generație oferă clienților o personalizare fără precedent și o conectivitate de neegalat, îmbunătățită și mai mult prin introducerea unui nou pachet de Servicii Digitale.

Piesa de bază a pachetului de servicii digitale este accesul la aplicațiile și serviciile* Google, care oferă asistență hands-free prin Google Assistant, cel mai performant sistem de navigație prin Google Maps și o gamă largă de aplicații disponibile în mașină prin Google Play.

Optând pentru un pachet de Servicii Digitale, clienții vor avea acces la toate serviciile și caracteristicile oferite în pachet. Toate componentele hardware necesare pentru a rula serviciile există deja în mașină, iar toate datele necesare sunt incluse în pachet **.

Volvo Car Group este prima companie care face echipă cu Google pentru a integra un sistem de infotainment furnizat prin sistemul de operare Android, ce conține aplicații și servicii Google încorporate, iar după ani de dezvoltare din partea ambelor companii, modelul pur electric XC40 Recharge a devenit prima mașină Volvo care folosește sistemul.

Acest lucru face ca XC60 să devină pasul următor într-o continuă dezvoltare a sistemelor de infotainment furnizate prin Android în mașinile Volvo, îmbunătățind în continuare popularul SUV.

De mai bine de un deceniu, XC60 a fost mereu prezent în topul unuia dintre cele mai competitive segmente din piață. A fost cel mai vândut model Volvo Cars din 2009 până în 2020, ajungând la peste 1,68 milioane *** de unități vândute în întreaga lume.

Numai în 2020, XC60 a atins aproape 200.000 de unități vândute și a reprezentat aproape 29% din vânzările totale ale Volvo Cars. În ceea ce privește cota de piață, a fost cea mai populară mașină din segmentul european SUV premium de dimensiuni medii și s-a aflat în primele cinci modele vândute în același segment la nivel global.

 

5 (1)-2

Cu performanțe precum titlul de Mașina Anului la nivel mondial în 2018 , XC60 a fost răsplătit cu premii la nivel global în ultimul deceniu, la categorii ce variază de la design la siguranță.

În privința îmbunătățirilor în materie de siguranță, XC60 este acum echipat cu cea mai recentă platformă de senzori de asistență a șoferului, Advanced Driver Assistance Systems (ADAS), un sistem modern de siguranță activă, care conține o serie de radare, camere și senzori cu ultrasunete.

Această platformă permite dezvoltarea și implementarea sistemelor active de siguranță pentru XC60, sisteme precum detectarea altor participanți la trafic, frânarea automată și evitarea coliziunilor. De asemenea, permite asistarea subtilă a șoferului de la staționare până la viteza de autostradă, prin funcția Pilot Assist.

În timp ce schimbările majore au loc în interiorul modelului XC60, designerii companiei au rafinat, de asemenea, în mod subtil și designul exterior, incluzând un nou grilaj, bare de protecție noi în partea frontală și noi opțiuni de culoare și anvelope.

Noul model XC60 Facelift, va intra în producție în 2021 la sfârșitul lunii Mai.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 


Note:

* Funcțiile și serviciile din pachetul de servicii digitale variază, în funcție de regiune. 
**În funcție de piață. Pentru mai multe detalii, accesează linkul de mai sus.
*** Cifrele din vânzările globale pentru XC60 generația I și II combinate, din ianuarie 2009 până în decembrie 2020.
Google, Android, Google Play și alte mărci sunt mărci comerciale ale Google LLC.

Volvo Car Group în 2020

În anul financiar 2020, Volvo Car Group a înregistrat un profit operațional de 8,5 BSEK (14,3 BSEK în 2019). Veniturile aferente perioadei s-au ridicat la 262,8 BSEK (274,1 BSEK). La nivelul întregului an, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019.

Despre Volvo Car Group

Volvo Cars a fost fondată în 1927. Astăzi, este una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci de mașini din lume, cu vânzări de 661.713 mașini în 2020 în aproximativ 100 de țări. Volvo Cars se află în proprietatea Zhejiang Geely Holding din 2010. 

Din decembrie 2020, Volvo Cars a angajat aproximativ 40.000 (41.500) de persoane cu normă întreagă. Sediul central Volvo Cars, departamentele de dezvoltare a produselor, de marketing și de administrare sunt situate în principal în Göteborg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars pentru APAC este situat în Shanghai. Principalele fabrici de producție auto ale companiei sunt situate în Göteborg (Suedia), Ghent (Belgia), Carolina de Sud (SUA), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt fabricate în Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China) și componentele caroseriei în Olofström (Suedia). 

Conform noului său obiectiv, Volvo Cars își propune să ofere clienților libertatea de a se deplasa într-un mod personal, sustenabil și sigur. Acest obiectiv se reflectă într-o serie de inițiative măsurabile: de exemplu, până la jumătatea acestui deceniu își propune ca jumătate din vânzările sale globale să fie mașini complet electrice, jumătate din volumul de vânzări să se realizeze online și să se stabilească cinci milioane de relații directe cu clienții. Volvo Cars se angajează, de asemenea, să reducă continuu amprenta de carbon, cu ambiția de a fi o companie neutră din punct de vedere climatic până în 2040.

Contact Media

Andrei Huidan 
Marketing Manager

Email: andrei.huidan@eit.ro

Tel: 021-3190642

Descarcă Media Kit-ul
×

Fii la curent cu noutățile Volvo!