header.jpg

Volvo lansează S90 Ambience Concept – mașina care se conectează cu simțurile tale

Producătorul de mașini premium Volvo Cars dezvăluie noul S90 Ambience Concept, primul model bazat pe experiența senzorială care sincronizează imaginile, sunetul și simțurile pentru a redefini luxul la volan.

Lansat oficial la Beijing Auto Show în China, S90 Ambience Concept a fost realizat pe modelul sedanului executiv de top S90 Excellence și pune accent pe spațiul creat pentru șofer și pasagerii din spate.
Pasagerii își pot personaliza atmosfera din timpul călătoriei prin utilizarea aplicației mobile intuitive pentru a selecta una dintre cele șapte teme programate să se sincronizeze sonor și olfactiv.

s90-1

"Modelul Ambience Concept redefinește luxul dincolo de opțiunile materiale prin conceperea unei mașini care se conectează cu simțurile tale", a declarat Robin Page, Directorul de Design al Volvo Cars. "Designul explorează modul în care oamenii se simt în interiorul mașinii și le permite acestora să influențeze direct propria stare de spirit și confort"

Elementul vizual transformă plafonul auto în funcție de tema selectată. Astfel, pasagerii au acces la opțiuni precum Luminile Nordului, Pădurea Scandinavă, Lacul Lebedelor, Arhipelagul și Ploaia, fiecare oferind o scalare a stării de moment, de la dorința de relaxare, la cea de energizare. Mai mult decât atât, aceștia pot selecta și o temă nocturnă pentru odihnă sau alege opțiunea Freedom pentru un plus de energie proaspătă și înălțătoare.

Sincronizarea audio se face prin sistemul premium Bowers & Wilkins al mașinii care include plasarea de boxe mici în tetieră pentru a crea o experiență sonoră captivantă. Fiecare temă este asociată unuia dintre cele patru mirosuri personalizate create de Byredo, care se activează simultan dintr-un portal aflat în consola centrală.

s90-2

"Suntem cunoscuți pentru abordarea noastră orientată spre om și pentru poziția de lider în domeniul tehnologiilor avansate de siguranță", a spus Robin Page. "Ambience consolidează această percepție și dezvăluie, în plus, că abordarea noastră este și mai extinsă - pornește de la siguranță și continuă cu ideea de confort în timpul călătoriei".

În contextul în care S90 Ambience se lansează la nivel de concept, Volvo Cars își propune ca obiectiv să integreze abordarea în producția modelelor S90 Excellence pentru o ofertă îmbunătățită pe segmentul Excellence, în special pentru piața auto din China.

În 2017 Volvo a vândut pentru prima dată peste 100,000 de mașini în China, fapt ce a avut un impact semnificativ asupra obținerii, în al patrulea an consecutiv, a recordului pentru vânzări și creșteri pe piața de profil.

"Ambience Concept a fost creat în primul rând pentru piața din China și vine în contrast cu atmosfera uneori agitată din mediul urban de aici", a declarat Martin Andersson, Senior Manager Volvo Cars’, departamentul Vehicule Speciale, responsabil pentru gama Excellence. "S90 Ambience Concept va consolida, astfel, valorile mărcii noastre premium în această regiune importantă".

×

Fii la curent cu noutățile Volvo!