De 40 de ani ne preocupă siguranța copiilor care călătoresc în mașinile Volvo. De la primele ore ale noului născut, până la maturitatea acestuia, avem responsabilitatea de a construi sisteme inovative de siguranță și cele mai bune mașini pentru a proteja întreaga familie.
Dacă ai devenit recent părinte, cu siguranță te-ai confruntat cu provocările achiziției unui scaun de copil pentru mașină. Este ușor să faci o alegere greșită, având în vedere diversitatea produselor disponibile pe piață. Știai că toți copiii până la 3 ani ar trebui să călătorească într-un scaun poziționat cu fața spre spatele mașinii?
Copiii pot suferi accidentări grave în cazul unui impact dacă:
- Scaunul este montat greșit
- Scaunul este nepotrivit pentru vârsta copilului
- Centura de siguranță nu este montată corect
- Cel mic stă în brațele unui pasager
- Cel mic este așezat pe locul din față
Atunci când ne gândim la siguranța copilului, avem în minte atât mașina, cât și scaunul destinat acestuia, pentru a garanta că fiecare călătorie are loc în maximă siguranță. Cea mai importantă misiune a Volvo Cars este de a evidenția cel mai potrivit scaun pentru copil în funcție de vârstă, înălțime și greutate.
Bebelușii și copiii mici ar trebui să călătorească cu fața către spatele mașinii cât mai mult timp posibil. Dacă deții informațiile corecte la momentul oportun, acestea pot salva vieți.
O viitoare mămică are cu siguranță multe întrebări despre cum ar trebui să poarte centura de siguranță pentru a se proteja pe sine și pe copilul nenăscut în timpul condusului. Un părinte proaspăt devine cu adevărat conștient despre siguranța copilului încă de la primul drum al acestuia de la maternitate spre acasă.
Pentru toți părinții din lume, am creat broșura intitulată: ”Copiii și mașinile”, un ghid pentru siguranța familiei” în care abordăm în detaliu siguranța pentru nou născuți, pentru mamele însărcinate la volan și necesitatea scaunelor pentru copii cu orientare spre spate.
Află cum scaunele pentru copii de la Volvo sunt create în funcție de dimensiunile corpului, de nivelul de dezvoltare al vertebrelor gâtului și cum manechinele moderne folosite pentru testele de coliziune sunt create să reacționeze la impact întocmai ca oamenii.